Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/16314
Title: Педагогічні умови покращення фізичного стану учнів 4-5 класів засобами спортивних ігор
Authors: Прозар, Микола Володимирович
Keywords: фізичне виховання
учні 4-5 класів
спортивні ігри
фізичний стан
педагогічні умови
Issue Date: 2012
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Прозар М. Педагогічні умови покращення фізичного стану учнів 4-5 класів засобами спортивних ігор // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2012. – Вип. 16. – C. 84 – 90.
Abstract: Стаття присвячена проблемі покращення фізичного стану учнів 4-5 класів засобами спортивних ігор на етапі їх початкового вивчення в загальноосвітній школі. У роботі визначено педагогічні умови покращення означеного стану учнів у процесі фізичного виховання, реалізація яких дозволяє підвищити його ефективність у вирішенні поставлених завдань. Установлено спроможність учнів 4-х класів оволодівати прийомами волейболу на рівні, визначеному чинною програмою фізичної культури для п’ятикласників, що дозволяє оптимізувати зміст їх фізичного виховання на цьому етапі навчання. Водночас підтверджено дані про високу ефективність на етапі початкового вивчення спортивних ігор оволодівати протягом одного навчального року прийомами однієї спортивної гри (концентровано) задля вирішення різних за змістом завдань фізичного виховання.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/16314
Appears in Collections:№ 16

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Микола Прозар С.84-90.pdf129.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.