Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/16314
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрозар, Микола Володимирович-
dc.date.accessioned2023-05-05T08:04:40Z-
dc.date.available2023-05-05T08:04:40Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПрозар М. Педагогічні умови покращення фізичного стану учнів 4-5 класів засобами спортивних ігор // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2012. – Вип. 16. – C. 84 – 90.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/16314-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі покращення фізичного стану учнів 4-5 класів засобами спортивних ігор на етапі їх початкового вивчення в загальноосвітній школі. У роботі визначено педагогічні умови покращення означеного стану учнів у процесі фізичного виховання, реалізація яких дозволяє підвищити його ефективність у вирішенні поставлених завдань. Установлено спроможність учнів 4-х класів оволодівати прийомами волейболу на рівні, визначеному чинною програмою фізичної культури для п’ятикласників, що дозволяє оптимізувати зміст їх фізичного виховання на цьому етапі навчання. Водночас підтверджено дані про високу ефективність на етапі початкового вивчення спортивних ігор оволодівати протягом одного навчального року прийомами однієї спортивної гри (концентровано) задля вирішення різних за змістом завдань фізичного виховання.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectучні 4-5 класівuk_UA
dc.subjectспортивні ігриuk_UA
dc.subjectфізичний станuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.titleПедагогічні умови покращення фізичного стану учнів 4-5 класів засобами спортивних ігорuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 16

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Микола Прозар С.84-90.pdf129.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.