Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/16334
Назва: Міжуніверситетські онлайн-курси як можливий підхід до покращення викладання під час кризи: український кейс
Інші назви: Interuniversity Online Courses as Possible Approach to Improve Teaching During Crisis: a Ukrainian Case Study
Автори: Байляк, Марія Михайлівна
Абрат, Олександра
Шмігель, Галина
Лущак, Володимир Іванович
Швадчак, Володимир
Ключові слова: мотивація
оцінювання
онлайн-навчання
малокомплектні групи
Дата публікації: 2023
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Байляк М. М. Міжуніверситетські онлайн-курси як можливий підхід до покращення викладання під час кризи: український кейс / М. М. Байляк, О. Абрат, Г. Шмігель, В. і. Лущак, В. Швадчак // Журнал Прикарпатського університету імені Василя Стефаника. - 2023. - Т. 10. - № 1. - С. 49-60.
Короткий огляд (реферат): Повномасштабне вторгнення росії в Україну стало рушієм нових викликів для українських університетів, оскільки спричинило масову міґрацію студентів за кордон або всередині країни. Через війну багато студентів або втратили доступ до якісної освіти, або перервали навчання. Усвідомлюючи ці труднощі, університети шукають ефективні шляхи їх вирішення. Одним із підходів до вирішення освітніх проблем, пов’язаних із втратами якості освіти та/або міґрацією студентів, може бути запровадження міжуніверситетських онлайн-курсів, які будуть викладатися та визнаватися у межах декількох університетів-партнерів. У цьому тематичному дослідженні здійснено аналіз ефективності одного із міжуніверситетських онлайн-курсів як підходу до відновлення освіти для студентів, які серйозно постраждали від війни, і як способу підтримання якості освіти в університетах з малокомплектними групами. Для аналізу було взято інтегрований онлайн-курс “Науки про життя”, який викладали студентам-біологам з різних університетів України в рамках освітнього проєкту, підтриманого Німецькою службою академічних обмінів (DAAD). Використовуючи статистику реєстрації та відвідування курсу, а також дані опитувань, оцінено мотивацію студентів до участі в цьому онлайн-курсі, результати навчання та ставлення до курсу. Опитування та результати фінального тесту показали, що мотивацією для студентів, які зареєструвалися та навчалися на курсі, було бажання отримати нові знання для подальшого професійного зростання. Стипендія слугувала важливим аргументом для зарахування на курс, але не зіграла ролі в мотивації навчатися під час проходження курсу. Відсоток студентів, що успішно здали іспит (~70%), не залежав від наявності у них стипендії. Тому для того, щоб такі курси були продуктивними та ефективними, необхідно робити акцент на мотивації студентів під час відбору на курс. На основі аналізу проведеного онлайн-курсу також було окреслено недоліки та помилки, яких варто уникати в майбутньому на подібних курсах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/16334
Розташовується у зібраннях:Т. 10, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6719-Текст статті-19744-3-10-20230420.pdf658.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.