Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/16336
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілик, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorМалишівська, Ірина Василівна-
dc.contributor.authorПилячик, Наталія Євгенівна-
dc.date.accessioned2023-05-09T08:57:12Z-
dc.date.available2023-05-09T08:57:12Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБілик О. Г. Способи залучення першокурсників до дискусії англійською мовою через роботу в малих групах / О. Г. Білик, І. В. Малишівська, Н. Є. Пилячик // Журнал Прикарпатського університету імені Василя Стефаника. - 2023. - Т. 10. - № 1. - С. 76-86.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/jpnu.10.1.76-86-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/16336-
dc.description.abstractУ статті розглядаються прийоми залучення студентів першого курсу університету до мовлення за допомогою організації малих груп. Експеримент проводився в Прикарпатському національному університеті імені Василя Стефаника з першокурсниками факультету іноземних мов. Основна увага дослідження була зосереджена на мовленнєвих навичках, оскільки вважається, що вони відіграють значну роль у підвищенні комунікативної компетентності студентів. Експеримент має високу методологічну цінність, оскільки ґрунтувався на двох типах навчання, а саме онлайн та в класі. Розвиток навичок усного мовлення має потрійну мету. Це чудова можливість попрактикуватися в спілкуванні в реальному житті. Окрім того, відгук вчителя дозволить учням зрозуміти свій рівень, прогрес і те, з якими мовними труднощами вони мають справу. Продуктивний зворотний зв’язок викладача може викликати у студентів велике задоволення від мовленнєвої діяльності та позитивно вплинути на їхнє бажання брати участь у дискусії. Вкрай важливо знайти найбільш прийнятні способи допомогти учням вільно розмовляти англійською мовою та скорегувати методи та прийоми залучення їх до розмовної діяльності. Для проведення експерименту були використані якісні та кількісні методи. Спостереження стало методом моніторингу учнів під час роботи в малих групах, які були обрані як засіб розвитку мовленнєвої діяльності на уроці. Кількісний метод у цьому дослідженні був представлений двома анкетами. Їхньою метою було з’ясувати ставлення студентів до роботи в групах до та після експерименту. Загальні результати виявилися позитивними, а експеримент підтвердив гіпотезу про те, що залучення студентів до роботи в малих групах може сприяти їхній активнішій участі в дискусії. Дані спостереження та анкетування показали, що учні почуваються впевненіше в невеликих командах і розуміють певну відповідальність за свою роботу.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectдискусія в групіuk_UA
dc.subjectробота в малих групахuk_UA
dc.subjectякісний та кількісний методиuk_UA
dc.titleСпособи залучення першокурсників до дискусії англійською мовою через роботу в малих групахuk_UA
dc.title.alternativeWays of Engaging First-Year Students in Discussions Through Small Group Workuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 10, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6722-Текст статті-19748-1-10-20230419.pdf460.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.