Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/16355
Назва: Рецепція феномену педагогічних конфліктів західних науковців у моделюванні професійної підготовки майбутнього фахівця
Автори: Савчук, Борис Петрович
Салига, Наталія Миколаївна
Ключові слова: педагогічний конфлікт
педагогічна конфліктологія
конфліктологічна культура
моделювання професійної підготовки майбутнього фахівця
освітній заклад
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Савчук Б., Салига Н. Рецепція феномену педагогічних конфліктів західних науковців у моделюванні професійної підготовки майбутнього фахівця. Молодь і ринок. 2021. № 5-6. С. 32-36
Короткий огляд (реферат): Показана рецепція феномену педагогічних конфліктів західної науки у контексті розробки моделей професійної підготовки майбутнього фахівця в Україні.. При осмисленні проблематики педагогічних конфліктів зарубіжні дослідники спираються на міждисциплінарний досвід вивчення конфліктології. Одним із пріоритетних напрямів таких студій стали т. зв. «маргінальні» групи студентської молоді (представники ЛГБТ спільноти, етнічних меншин, особи з обмеженими можливостями здоров’я тощо), які часто стають джерелами виникнення конфліктів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/16355
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cавчук_Салига.pdf639.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.