Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/16467
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄдинак, Геннадій Анатолійович-
dc.contributor.authorМицкан, Богдан Михайлович-
dc.contributor.authorОстафійчук, Ярослав Федорович-
dc.date.accessioned2023-05-30T09:39:37Z-
dc.date.available2023-05-30T09:39:37Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЄдинак Г., Мицкан Б., Остафійчук Я. Ефективність експериментального змісту рухової діяльності учнів із церебральним паралічем у процесі фізичного виховання в спеціальних професійно-освітніх навчальних закладах // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2011. – Вип. 14. – C. 103–109.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/16467-
dc.description.abstractПід час дворічного формувального експерименту в одних і тих самих дітей із церебральним паралічем, які були учнями спеціальних професійно-освітніх навчальних закладів, вивчали зміни досліджуваних показників для встановлення ефективності експериментальної технології, спрямованої на реалізацію положень концепції їхньої неперервної реабілітаційно-адаптивної рухової діяльності. Отримано кількісні та якісні характеристики досліджуваних показників при використанні чинного та експериментального змісту, що виявили перевагу останнього над першим.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectдіти із церебральним паралічемuk_UA
dc.subjectпрофесійно-освітні навчальні закладиuk_UA
dc.subjectзасоби фізичної культуриuk_UA
dc.subjectрухова діяльністьuk_UA
dc.subjectформувальний експериментuk_UA
dc.titleЕфективність експериментального змісту рухової діяльності учнів із церебральним паралічем у процесі фізичного виховання в спеціальних професійно-освітніх навчальних закладахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 14



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.