Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/16467
Назва: Ефективність експериментального змісту рухової діяльності учнів із церебральним паралічем у процесі фізичного виховання в спеціальних професійно-освітніх навчальних закладах
Автори: Єдинак, Геннадій Анатолійович
Мицкан, Богдан Михайлович
Остафійчук, Ярослав Федорович
Ключові слова: діти із церебральним паралічем
професійно-освітні навчальні заклади
засоби фізичної культури
рухова діяльність
формувальний експеримент
Дата публікації: 2011
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Єдинак Г., Мицкан Б., Остафійчук Я. Ефективність експериментального змісту рухової діяльності учнів із церебральним паралічем у процесі фізичного виховання в спеціальних професійно-освітніх навчальних закладах // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2011. – Вип. 14. – C. 103–109.
Короткий огляд (реферат): Під час дворічного формувального експерименту в одних і тих самих дітей із церебральним паралічем, які були учнями спеціальних професійно-освітніх навчальних закладів, вивчали зміни досліджуваних показників для встановлення ефективності експериментальної технології, спрямованої на реалізацію положень концепції їхньої неперервної реабілітаційно-адаптивної рухової діяльності. Отримано кількісні та якісні характеристики досліджуваних показників при використанні чинного та експериментального змісту, що виявили перевагу останнього над першим.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/16467
Розташовується у зібраннях:№ 14

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Геннадій Єдинак, Богдан Мицкан, Ярослав Остафійчук С.103-109.pdf134.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.