Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/16502
Title: Теоретико-методичні основи рухової діяльності дітей із церебральним паралічем у фізичному вихованні
Authors: Єдинак, Геннадій Анатолійович
Мицкан, Богдан Михайлович
Галаманжук, Леся Людвигівна
Keywords: діти з церебральним паралічем
соціальна адаптація
процес фізичного виховання
спеціальні навчальні заклади
зміст рухової діяльності
технологія реалізації змісту рухової діяльності
Issue Date: 2011
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Єдинак Г., Мицкан Б., Галаманжук Л. Теоретико-методичні основи рухової діяльності дітей із церебральним паралічем у фізичному вихованні // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2011. – Вип. 13. – C. 108–128.
Abstract: У роботі здійснено обґрунтування теоретико-методичних основ формування й реалізації змісту рухової діяльності учнів 7-17 років з різними формами церебрального паралічу у фізичному вихованні в спеціальних навчальних закладах. Розроблено відповідну концепцію, технологію її реалізації в спеціальних навчальних закладах й експериментально перевірено ефективність останньої. Здійснено аналіз проблеми формування й реалізації змісту рухової діяльності, заснованого на використанні засобів фізичного виховання для соціальної адаптації дітей із церебральним паралічем. Виявлено лонгітюдинальним дослідженням схожі тенденції, особливості вияву й зміни морфофункціональних показників, результатів виконання рухових завдань із самозабезпечення, показників психічних функцій, рухової активності дівчаток і хлопчиків з різними формами церебрального паралічу в онтогенезі шкільного періоду. Анкетуванням та експертною оцінкою визначено основу організаційно-методичного забезпечення їх рухової діяльності у фізичному вихованні, а даними серії формуючих експериментів - основу ефективної реалізації цього забезпечення в практичній діяльності в спеціальних навчальних закладах для покращення психофізичного стану учнів.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/16502
Appears in Collections:№ 13



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.