Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/16560
Title: Характеристика організаційно-методичних положень навчання п’ятикласників спортивним іграм
Authors: Прозар, Микола Володимирович
Keywords: спортивні ігри
процес навчання
уроки фізичної культури
п’ятикласники
анкетне опитування
Issue Date: 2010
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Прозар М. Характеристика організаційно-методичних положень навчання п’ятикласників спортивним іграм // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2010. – Вип. 12. – C. 148–151.
Abstract: У статті подано результати вивчення ефективності реалізації організаційно-методичних положень чинної програми фізичного виховання учнів основної школи, пов’язаних із початком занять учнів спортивними іграми та одночасним (упродовж одного навчального року) вивченням прийомів цих ігор. Анкетним опитуванням учителів фізичного виховання виявлено суттєві недоліки реалізації зазначених організаційно-методичних положень у практичній діяльності в аспекті моторної щільності уроків вивчення прийомів спортивних ігор, рівня оволодіння ними, створення належної зацікавленості учнів до такого виду рухової діяльності у зв’язку з останнім, що засвідчує необхідність удосконалення змісту означених положень.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/16560
Appears in Collections:№ 12

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Микола Прозар С.148-151.pdf81.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.