Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/16568
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБельмега, Світлана Михайлівна-
dc.date.accessioned2023-06-08T07:20:52Z-
dc.date.available2023-06-08T07:20:52Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationБельмега С. Науково-теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів фізичної культури до педагогічної творчості // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2010. – Вип. 11 – C. 40–45.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/16568-
dc.description.abstractУ статті визначені основні теоретичні аспекти педагогічної творчості вчителя фізичної культури. Автор аналізує сутність поняття та етапи педагогічної творчості, розкриває їх тлумачення різними дослідниками. На основі переосмислення літературних джерел вдало висвітлюються етапи формування педагогічної творчості майбутніх учителів фізичної культури.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectпедагогічна творчістьuk_UA
dc.subjectучитель фізичної культуриuk_UA
dc.titleНауково-теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів фізичної культури до педагогічної творчостіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 11

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Світлана Бельмега С.40-45.pdf115.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.