Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/16568
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бельмега, Світлана Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-08T07:20:52Z | - |
dc.date.available | 2023-06-08T07:20:52Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Бельмега С. Науково-теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів фізичної культури до педагогічної творчості // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2010. – Вип. 11 – C. 40–45. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/16568 | - |
dc.description.abstract | У статті визначені основні теоретичні аспекти педагогічної творчості вчителя фізичної культури. Автор аналізує сутність поняття та етапи педагогічної творчості, розкриває їх тлумачення різними дослідниками. На основі переосмислення літературних джерел вдало висвітлюються етапи формування педагогічної творчості майбутніх учителів фізичної культури. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | педагогічна творчість | uk_UA |
dc.subject | учитель фізичної культури | uk_UA |
dc.title | Науково-теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів фізичної культури до педагогічної творчості | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | № 11 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Світлана Бельмега С.40-45.pdf | 115.77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.