Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/16695
Назва: Проблема якості та ефективності управління закладом освіти
Інші назви: The Problem of Quality and Efficiency of Educational Institution Management
Автори: Поліщук, Світлана Вікторівна
Горбатюк, Оксана Василівна
Ключові слова: ефективність
управління
діяльність
організація
завдання
аналіз
Дата публікації: 2023
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Поліщук С. В. Проблема якості та ефективності управління закладом освіти / С. В. Поліщук, О. В. Горбатюк // Журнал Прикарпатського університету імені Василя Стефаника. - 2023. - Т. 10. - № 1. - С. 197-204.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано проблему якості та ефективності управління освітнім закладом, представлено трансформаційні процеси, які відбуваються в Україні на даному етапі. Висвітлено стратегічні завдання реформування процесу управління освітніми установами та шляхи їх реалізації. Значна увага приділена питанням вдосконалення системи управління, а також важливості прийняття управлінських рішень. Автори підкреслюють важливість ролі керівника освітнього закладу у впровадженні новітніх освітніх технологій в освітній процес, форм і методів навчання, виховання і розвитку особистості тощо. Наголошено на недостатній готовності керівників освітніх установ до професійної управлінської діяльності та відсутність у багатьох із них необхідної управлінської компетентності для формування лідера нового покоління. Авторами уточнено критерії, які використовують для оцінки діяльності закладу освіти. Визначено сфери впливу якості управління на діяльність освітнього закладу; фактори, що безпосередньо впливають на процес управління. Акцентовано на необхідності підвищення рівня професіоналізму керівника (менеджера) закладу загальної середньої освіти. Досліджено властивості, які сприяють підвищенню якості та ефективності процесу управління. У цьому контексті наголошено на виборі підходів, які сприяють успішному забезпеченню якості управління навчальним закладом, зокрема їх переваги і недоліки. Зазначено на значенні залученості професорсько-викладацького складу освітнього закладу до управлінської діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/16695
Розташовується у зібраннях:Т. 10, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6734-Текст статті-19772-2-10-20230421.pdf413.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.