Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/16940
Назва: Пошукова оптимізація (SЕО) в Інтернет-маркетингу підприємства.
Автори: Гаврилюк, Вікторія Вікторівна
Ключові слова: інтернет-маркетинг, пошукова оптимізація, SEO-аналіз
Дата публікації: 11-лип-2023
Видавництво: Гаврилюк В.В.
Бібліографічний опис: Загальний обсяг роботи становить 75 сторінок, включаючи 4 таблиці, 10 рисунків, 1 додаток, список використаної літератури складається з 52 найменувань на 71 сторінці
Опис: Актуальність роботи обумовлена тим, що електронна комерція та інтернет середовище починає відігравати все більшу роль у маркетингу підприємства. Чимала доля припадає саме на сайти, оскільки саме вони служать майданчиками для продажу товарів та послуг. Для просування сайтів найефективнішими залишаються стратегії пошукової оптимізації, оскільки саме вони забезпечують генерацію органічного трафіку цільової аудиторії в довгостроковій перспективі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/16940
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2з. Гаврилюк Вікторія_МКз_Автореферат.pdf188.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.