Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/16968
Назва: Сегментування товарного ринку в маркетинговій політиці підприємства
Автори: Гринів, Марія Романівна
Ключові слова: сегмент, сегментування ринку, цільовий сегмент, позиціонування
Дата публікації: 12-лип-2023
Бібліографічний опис: Загальний обсяг бакалаврської роботи – 60 сторінок комп’ютерного тексту, містить 16 таблиць і 26 рисунків.
Короткий огляд (реферат): Зростання конкуренції на товарному ринку визначає необхідність застосовування новітніх підходів до ведення бізнесу та боротьби за прихильність споживача. Саме тому застосування одного із найважливіших інструментів маркетингу, а саме сегментації, є одним із ключових напрямків результативного обслуговування ринку. Процес сегментації ринку та його аналіз є невід’ємною складовою у прийнятті управлінських рішень для забезпечення прибутковості компаній. Проведена сегментація ринку дає можливість компаніям чіткіше визначати уподобання та потреби споживачів, а отже дозволяє здійснювати індивідуальний підхід до кожного такого сегменту або виокремити окрему групу, на яку будуть спрямовуватися основні маркетингові заходи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/16968
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3з. Гринів Марія_МКз_Автореферат.docx32.98 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.