Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/16969
Title: Маркетингові дослідження брендів
Authors: Дудин, Богдана Василівна
Keywords: маркетингові дослідження, бренд, позиціонування бренду
Issue Date: 12-Jul-2023
Citation: Структура роботи складається зі вступу, трьох розділів, висновків, резюме, списку використаних джерел із 60 найменувань.
Abstract: На сьогоднішній час вже важко недооцінювати корисність маркетингового дослідження в діяльності фірми. Адже, мета маркетингових досліджень – це дати можливість і вміння компанії ефективно ідентифікувати потреби своїх покупців, клієнтів, вивчати ситуацію на сучасному ринку та ефективно, прогнозовано, з рентабельністю вести бізнес. Маркетингові дослідження дозволяють цілеспрямовано зрозуміти психологію ринкової ситуації, вибір споживачів, імідж та бренд торгової марки та компанії в цілому, зміни в економічній сфері та на зовнішньому і внутрішньому ринку.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/16969
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4з. Дудин Діана_МКз_Автореферат.pdf156.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.