Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/16969
Назва: Маркетингові дослідження брендів
Автори: Дудин, Богдана Василівна
Ключові слова: маркетингові дослідження, бренд, позиціонування бренду
Дата публікації: 12-лип-2023
Бібліографічний опис: Структура роботи складається зі вступу, трьох розділів, висновків, резюме, списку використаних джерел із 60 найменувань.
Короткий огляд (реферат): На сьогоднішній час вже важко недооцінювати корисність маркетингового дослідження в діяльності фірми. Адже, мета маркетингових досліджень – це дати можливість і вміння компанії ефективно ідентифікувати потреби своїх покупців, клієнтів, вивчати ситуацію на сучасному ринку та ефективно, прогнозовано, з рентабельністю вести бізнес. Маркетингові дослідження дозволяють цілеспрямовано зрозуміти психологію ринкової ситуації, вибір споживачів, імідж та бренд торгової марки та компанії в цілому, зміни в економічній сфері та на зовнішньому і внутрішньому ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/16969
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4з. Дудин Діана_МКз_Автореферат.pdf156.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.