Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/16971
Назва: Вплив бренда на споживчу поведінку і на формування партнерських відносин
Інші назви: Автореферат
Автори: Слободян, Діана Петрівна
Ключові слова: бренд, просування бренду, поведінка споживача
Дата публікації: 12-лип-2023
Бібліографічний опис: Загальний обсяг роботи становить 75 сторінок, включаючи 1 рисунка, список використаної літератури складається з 53 найменувань.
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження обумовлена тим, що вплив бренду на споживачів є значущою частиною маркетингової діяльності і кожне підприємство має розвивати його, якщо хоче збільшувати продажі та прибуток. В сучасних умовах компанія повинна заявити про своє існування на ринку, створити конкурентні переваги для товару, а також залучити потенційного покупця і сформувати образ надійного партнера.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/16971
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5з. Слободян Діана_МКз_Автореферат.docx24.73 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.