Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/16971
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСлободян, Діана Петрівна-
dc.date.accessioned2023-07-13T06:39:25Z-
dc.date.available2023-07-13T06:39:25Z-
dc.date.issued2023-07-12-
dc.identifier.citationЗагальний обсяг роботи становить 75 сторінок, включаючи 1 рисунка, список використаної літератури складається з 53 найменувань.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/16971-
dc.description.abstractАктуальність дослідження обумовлена тим, що вплив бренду на споживачів є значущою частиною маркетингової діяльності і кожне підприємство має розвивати його, якщо хоче збільшувати продажі та прибуток. В сучасних умовах компанія повинна заявити про своє існування на ринку, створити конкурентні переваги для товару, а також залучити потенційного покупця і сформувати образ надійного партнера.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectбренд, просування бренду, поведінка споживачаuk_UA
dc.titleВплив бренда на споживчу поведінку і на формування партнерських відносинuk_UA
dc.title.alternativeАвторефератuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5з. Слободян Діана_МКз_Автореферат.docx24.73 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.