Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/16971
Title: Вплив бренда на споживчу поведінку і на формування партнерських відносин
Other Titles: Автореферат
Authors: Слободян, Діана Петрівна
Keywords: бренд, просування бренду, поведінка споживача
Issue Date: 12-Jul-2023
Citation: Загальний обсяг роботи становить 75 сторінок, включаючи 1 рисунка, список використаної літератури складається з 53 найменувань.
Abstract: Актуальність дослідження обумовлена тим, що вплив бренду на споживачів є значущою частиною маркетингової діяльності і кожне підприємство має розвивати його, якщо хоче збільшувати продажі та прибуток. В сучасних умовах компанія повинна заявити про своє існування на ринку, створити конкурентні переваги для товару, а також залучити потенційного покупця і сформувати образ надійного партнера.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/16971
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5з. Слободян Діана_МКз_Автореферат.docx24.73 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.