Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/16981
Title: Маркетингове управління розвитком підприємства
Other Titles: Автореферат
Authors: Багрійчук, Святослав Миколайович
Keywords: маркетинг, маркетингове управління, маркетингові стратегії
Issue Date: 12-Jul-2023
Citation: Загальний обсяг роботи становить 75 сторінок, включаючи 4 таблиці, 6 рисунків та список використаної літератури з 36 найменувань.
Abstract: Становлення і розвиток ринкових відносин в економіці України обумовлюють необхідність удосконалення механізму управління підприємствами, орієнтації системи менеджменту на ринкові умови господарювання, здатності швидко й гнучко реагувати на зміни в навколишньому середовищі та всередині підприємства. Це зумовлює тенденції щодо формування управління на маркетингових засадах, що, в свою чергу, спонукає керівників підприємств до використання відповідного інструментарію в управлінні. Але в багатьох керівників підприємств розуміння маркетингу обмежується сукупністю засобів стимулювання збуту та реклами.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/16981
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1. Багрійчук Святослав_МК_Автореферат.pdf259.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.