Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/16981
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБагрійчук, Святослав Миколайович-
dc.date.accessioned2023-07-13T06:41:02Z-
dc.date.available2023-07-13T06:41:02Z-
dc.date.issued2023-07-12-
dc.identifier.citationЗагальний обсяг роботи становить 75 сторінок, включаючи 4 таблиці, 6 рисунків та список використаної літератури з 36 найменувань.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/16981-
dc.description.abstractСтановлення і розвиток ринкових відносин в економіці України обумовлюють необхідність удосконалення механізму управління підприємствами, орієнтації системи менеджменту на ринкові умови господарювання, здатності швидко й гнучко реагувати на зміни в навколишньому середовищі та всередині підприємства. Це зумовлює тенденції щодо формування управління на маркетингових засадах, що, в свою чергу, спонукає керівників підприємств до використання відповідного інструментарію в управлінні. Але в багатьох керівників підприємств розуміння маркетингу обмежується сукупністю засобів стимулювання збуту та реклами.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмаркетинг, маркетингове управління, маркетингові стратегіїuk_UA
dc.titleМаркетингове управління розвитком підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeАвторефератuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1. Багрійчук Святослав_МК_Автореферат.pdf259.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.