Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/16982
Title: Організація процесу медіапланування у рекламній діяльності підприємства
Other Titles: Автореферат
Authors: Вінтоняк, Любомир Васильович
Keywords: діяльність підприємства, рекламна кампанія, медіапланування
Issue Date: 12-Jun-2023
Citation: Загальний обсяг роботи становить 73 сторінки, 3 рисунки, 4 додатка, список використаної літератури складається з 35 найменувань на 65 сторінці.
Abstract: Актуальність роботи обумовлена тим, що бізнес середовище стає все більш динамічним, тому підприємствам, які прагнуть охопити нову аудиторію, яка є більш вимогливою, роз’єднаною та цинічною, є життєво важливо бути в курсі подій і тенденцій, щоб використовувати самі ефективні інструменти маркетингу. Технології та програмне забезпечення змінюються з такою швидкістю, що здається майже неможливим встигати за тенденціями. Сьогодні мережа інтернет постійно зростає та змінюється, тому товари та послуги підприємств, повинні розвиватись та адаптуються до цього динамічного медіапланування
URI: http://hdl.handle.net/123456789/16982
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3. Вінтоняк Любомир__МК_Автореферат.docx36.86 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.