Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/16983
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГерцик, Владислав Володимирович-
dc.date.accessioned2023-07-13T06:41:20Z-
dc.date.available2023-07-13T06:41:20Z-
dc.date.issued2023-07-13-
dc.identifier.citationКваліфікаційна робота складається зі вступу, 3 розділів, висновків і пропозицій списку використаних джерел і додатків.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/16983-
dc.description.abstractАктуальність теми дослідження обумовлена тим, що в умовах високої конкуренції, найбільш успішним може бути той суб’єкт господарювання, який зумів налагодити тісний діалог зі своїм споживачем. Бо саме розуміння споживчих потреб та власних можливостей дає змогу розвиватися господарюючому суб’єкту, формувати власні конкурентні переваги на цільовому ринку. Та досягти вище зазначеного дуже складно без залучення можливостей маркетингу.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмаркетинг, ефективність, маркетингова програмаuk_UA
dc.titleРозробка ефективності маркетингової програми підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeАвторефератuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4. Герцик Владислав_МК_Автореферат.docx27.3 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.