Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/16983
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГерцик, Владислав Володимирович-
dc.date.accessioned2023-07-13T06:41:20Z-
dc.date.available2023-07-13T06:41:20Z-
dc.date.issued2023-07-13-
dc.identifier.citationКваліфікаційна робота складається зі вступу, 3 розділів, висновків і пропозицій списку використаних джерел і додатків.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/16983-
dc.description.abstractАктуальність теми дослідження обумовлена тим, що в умовах високої конкуренції, найбільш успішним може бути той суб’єкт господарювання, який зумів налагодити тісний діалог зі своїм споживачем. Бо саме розуміння споживчих потреб та власних можливостей дає змогу розвиватися господарюючому суб’єкту, формувати власні конкурентні переваги на цільовому ринку. Та досягти вище зазначеного дуже складно без залучення можливостей маркетингу.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмаркетинг, ефективність, маркетингова програмаuk_UA
dc.titleРозробка ефективності маркетингової програми підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeАвторефератuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4. Герцик Владислав_МК_Автореферат.docx27.3 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.