Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/16984
Назва: Цінові стратегії у маркетинговій діяльності організації
Інші назви: Автореферат
Автори: Гук, Лідія Іванівна
Ключові слова: організація маркетингової діяльності, цінова політика підприємства, цінових стратегій
Дата публікації: 13-лип-2023
Бібліографічний опис: робота складається з вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. 66 сторінок загального тексту, 4 малюнки, 14 таблиць.
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми дослідження. Сектор роздрібної торгівлі є одним з найважливіших секторів економіки України, від успішного розвитку якого безпосередньо залежить ситуація на споживчому ринку країни, забезпечення населення якісними та доступними товарами повсякденного попиту. Механізм ціноутворення в умовах ринкових відносин проявляється через ціни, їхню динаміку. Динаміка цін формується під впливом двох найважливіших чинників – стратегічного та тактичного. В умовах ринку динаміка цін буде формуватися непередбачувано, і необхідно глибоко та ретельно вивчати всі ринкові фактори та навчитися правильно користуватися ними.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/16984
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5. Гук Лідія_МК_Автореферат.pdf412.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.