Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/16984
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГук, Лідія Іванівна-
dc.date.accessioned2023-07-13T06:41:29Z-
dc.date.available2023-07-13T06:41:29Z-
dc.date.issued2023-07-13-
dc.identifier.citationробота складається з вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. 66 сторінок загального тексту, 4 малюнки, 14 таблиць.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/16984-
dc.description.abstractАктуальність теми дослідження. Сектор роздрібної торгівлі є одним з найважливіших секторів економіки України, від успішного розвитку якого безпосередньо залежить ситуація на споживчому ринку країни, забезпечення населення якісними та доступними товарами повсякденного попиту. Механізм ціноутворення в умовах ринкових відносин проявляється через ціни, їхню динаміку. Динаміка цін формується під впливом двох найважливіших чинників – стратегічного та тактичного. В умовах ринку динаміка цін буде формуватися непередбачувано, і необхідно глибоко та ретельно вивчати всі ринкові фактори та навчитися правильно користуватися ними.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectорганізація маркетингової діяльності, цінова політика підприємства, цінових стратегійuk_UA
dc.titleЦінові стратегії у маркетинговій діяльності організаціїuk_UA
dc.title.alternativeАвторефератuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5. Гук Лідія_МК_Автореферат.pdf412.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.