Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/16986
Назва: Маркетингове просування товарів та послуг у соціальних мережах (SMM).
Інші назви: Автореферат
Автори: Кардаш, Ірина Тарасівна
Ключові слова: маркетинг, соціальні мережі, просування послуг
Дата публікації: 13-лип-2023
Бібліографічний опис: Основна частина роботи складається з трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 50 сторінок, включаючи 14 рисунків та список використаних джерел з 35 найменувань.
Короткий огляд (реферат): Актуальність цієї теми полягає в необхідності та доцільності впровадження нових способів просування товарів та послуг, використання інноваційних методів, а саме соціальних мереж, які створюють широкі можливості для досягнення позитивного економічного та соціального ефекту. Дослідження феномену соціальних мереж як інструменту для створення та розвитку сучасного підприємництва.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/16986
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8. Кардаш Ірина_МК_Автореферат.pdf458.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.