Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/16986
Title: Маркетингове просування товарів та послуг у соціальних мережах (SMM).
Other Titles: Автореферат
Authors: Кардаш, Ірина Тарасівна
Keywords: маркетинг, соціальні мережі, просування послуг
Issue Date: 13-Jul-2023
Citation: Основна частина роботи складається з трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 50 сторінок, включаючи 14 рисунків та список використаних джерел з 35 найменувань.
Abstract: Актуальність цієї теми полягає в необхідності та доцільності впровадження нових способів просування товарів та послуг, використання інноваційних методів, а саме соціальних мереж, які створюють широкі можливості для досягнення позитивного економічного та соціального ефекту. Дослідження феномену соціальних мереж як інструменту для створення та розвитку сучасного підприємництва.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/16986
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8. Кардаш Ірина_МК_Автореферат.pdf458.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.