Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/16992
Title: Маркетингові дослідження ринку послуг в Україні
Other Titles: Автореферат
Authors: Касінчук, Андрій Васильович
Keywords: послуги, маркетингові дослідження, організація маркетингових досліджень
Issue Date: 13-Jul-2023
Citation: Загальний обсяг роботи складає 63 сторінки, з них основного тексту 55 сторінок. Список використаної літератури налічує 56 джерел.
Abstract: Активізація підприємницької діяльності в Україні потребує дослідження ринку з метою визначення сприятливих можливостей для розвитку бізнесу, плідної діяльності в ринковому середовищі та умовах конкурентної боротьби. Щоб створити найвищу споживчу цінність і задовольнити потреби клієнтів, компаніям потрібна інформація. Приклади роботи багатьох успішних компаній показують, що розробка плану виробництва та маркетингу якісного продукту починається з вивчення потреб та очікувань клієнтів. Крім того, компаніям потрібні вичерпні дані про конкурентів, посередників та інші сили, що впливають на ринок. Сьогодні інформація про ринкові умови використовується не тільки для прийняття найкращих рішень, але й слугує важливим стратегічним ресурсом і маркетинговим інструментом.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/16992
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9. Касінчук Андрій_МК_Автореферат.pdf445.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.