Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/16993
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКопилець, Тарас Віталійович-
dc.date.accessioned2023-07-13T08:05:15Z-
dc.date.available2023-07-13T08:05:15Z-
dc.date.issued2023-07-13-
dc.identifier.citationЗагальний обсяг роботи становить 63 сторінки, список використаних джерел складається з 25 найменувань.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/16993-
dc.description.abstractРозробка та розвиток бренду стає все важливішою задачею для бізнесу в сучасних умовах глобалізації та зростання конкуренції. Від успішної ідентифікації та розвитку бренду залежить не тільки рівень продажів, але і загальна репутація компанії, її конкурентоспроможність та стабільність на ринку. Тому актуальність теми дослідження полягає в тому, що розуміння процесу формування та розвитку ідентичності бренду допоможе бізнесу зміцнити свої позиції на ринку та забезпечити стабільний розвиток у майбутньому. Дослідження процесу формування та розвитку ідентичності бренду може допомогти бізнесу розуміти споживачів та їхні потреби, що є ключовим для успішного створення та розвитку бренду. Крім того, дослідження може допомогти бізнесу визначити свої конкурентні переваги та зрозуміти, як ефективно використовувати їх в маркетингових кампаніях. Також, дослідження може допомогти бізнесу зрозуміти важливістьuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectбренд, ідентичність бренду,стратегії формування ідентичності брендуuk_UA
dc.titleФормування та розвиток ідентичності брендуuk_UA
dc.title.alternativeАвторефератuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10. Копилець Тарас_МК_Автореферат.pdf521.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.