Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/16994
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКостенчук, Максим Романович-
dc.date.accessioned2023-07-13T08:08:34Z-
dc.date.available2023-07-13T08:08:34Z-
dc.date.issued2023-07-13-
dc.identifier.citationСтруктура роботи складається зі вступу, трьох розділів, висновків, резюме, списку використаних джерел із 60 найменувань. Робота містить 9 таблиць і 12 рисунків. Повний обсяг дипломної роботи складає 78 сторінку машинописного тексту.  uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/16994-
dc.description.abstractНацілювання на соціальні медіа допомагає рекламодавцям охопити свою аудиторію в соціальних мережах за допомогою релевантних і ефективних маркетингових повідомлень. Особливої уваги заслуговує визначення споживача і де його знайти в соціальних мережах, націлювання стає простим і робить рекламу вашого бренду дуже ефективною. Націлювання на соціальні медіа - це можливість відображати рекламу та публікації певній аудиторії, обраній рекламодавцем або автором реклами. Націлювання здебільшого доступне для реклами в соціальних мережах, хоча такі мережі, як Facebook, також пропонують базові варіанти націлювання для деяких органічних публікацій.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectсоціальні мережі, таргетингова реклама, цифровий споживачuk_UA
dc.titleОсобливості таргетингу в соціальних мережахuk_UA
dc.title.alternativeАвторефератuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11. Костенчук Максим_МК_Автореферат.docx34.5 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.