Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/16995
Назва: Рекламна стратегія підприємства у мережі інтернет
Інші назви: Автореферат
Автори: Ленард, Володимир Васильович
Ключові слова: маркетинг, інтернет-маркетинг, інтернет-стратегії
Дата публікації: 13-лип-2023
Бібліографічний опис: Кваліфікаційна робота складається зі вступу, 3 розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. Загальний обсяг роботи становить 93 сторінок, включаючи 8 таблиць, 7 рисунків, 2 додатка, список використаної літератури складається з 69 найменувань.
Короткий огляд (реферат): Актуальність роботи обумовлена тим, що бізнес середовище стає все більш динамічним, тому підприємствам, які прагнуть охопити нову аудиторію, яка є більш вимогливою, роз’єднаною та цинічною, є життєво важливо бути в курсі подій і тенденцій, щоб використовувати самі ефективні інструменти маркетингу. Технології та програмне забезпечення змінюються з такою швидкістю, що здається майже неможливим встигати за тенденціями. Сьогодні мережа інтернет постійно зростає та змінюється, тому товари та послуги підприємств, повинні розвиватись та адаптуютьсь до цього динамічного онлайн-середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/16995
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12. Ленард Володимир_МК_Автореферат.pdf320.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.