Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/16996
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМелешко, Станіслав Сергійович-
dc.date.accessioned2023-07-13T08:08:58Z-
dc.date.available2023-07-13T08:08:58Z-
dc.date.issued2023-07-13-
dc.identifier.citationСтруктура роботи складається зі вступу, трьох розділів, висновків, резюме, списку використаних джерел із 59 найменувань. Робота містить 3 6 таблиць і 7 рисунків. Повний обсяг дипломної роботи складає 67 сторінок машинописного тексту.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/16996-
dc.description.abstractАктуальність роботи. В епоху масових комунікацій та нових мобільних технологій, організація повинна побудувати адекватний мікс маркетингових комунікацій, щоб не потонути в морі інформації. Це буде зроблено у взаємозв'язку з доброю взаємодією об'єктів і сил, що впливають на управління за межами компанії, і здатність маркетологів створювати і підтримувати успішні корпорації з цільовими споживачами.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмаркетинг, маркетингові комунікації, управління маркетинговими комунікаціямиuk_UA
dc.titleРозробка і впровадження комплексу маркетингових комунікацій у практичній діяльності підприємствuk_UA
dc.title.alternativeАвторефератuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13. Мелешко Станіслав_МК_Автореферат.pdf230.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.