Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/16997
Назва: Система комплексного маркетингового дослідження на підприємстві.
Інші назви: Автореферат
Автори: Мельник, Юрій Михайлович
Ключові слова: маркетинг, маркетингові дослідження, організації маркетингових досліджень
Дата публікації: 13-лип-2023
Бібліографічний опис: Бакалаврська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг бакалаврської роботи – 60 сторінок комп’ютерного тексту.
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах зростає попит суб’єктів господарювання на достовірну та адекватну інформацію про процеси, що відбуваються на різних ринках. Це пов’язано з тим, що інституційне середовище для того, щоб компанія займала конкурентоспроможну позицію на ринку, утримувала або розширювала ринкові сегменти, комплексно вирішувала питання про те, чи її діяльність адекватно відповідає ринковим умовам і вимогам, стала надзвичайно важливою в сучасній економіці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/16997
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14. Мельник Юрій_МК_Автореферат.docx35.21 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.