Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/17000
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТимченко, Владислав Вікторович-
dc.date.accessioned2023-07-13T08:34:45Z-
dc.date.available2023-07-13T08:34:45Z-
dc.date.issued2023-07-13-
dc.identifier.citationВступ, три розділи, що поділяються на підрозділи, висновки, список використаних джерел в загальній кількості 51 стор. Загальний обсяг роботи становить 61 сторінка машинописного тексту.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/17000-
dc.description.abstractАктуальність дослідження полягає в тому, що ринок готельних послуг є дуже конкурентним, і від успіху бренду залежить успішність бізнесу. Крім того, споживачі все більше звертають увагу на імідж компанії та її відповідальність перед суспільством і навколишнім середовищем. Тому, розробка стратегії створення і розвитку бренда має важливе значення для досягнення успіху на ринку готельних послуг і збереження конкурентних переваг.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectбренд, бренд-стратегії підприємстваuk_UA
dc.titleСтратегія розвитку і створення брендаuk_UA
dc.title.alternativeАвторефератuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15. Тимченко Владислав_МК_Автореферат.docx29.69 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.