Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/17007
Title: Маркетингове управління асортиментною політикою підприємства
Other Titles: Автореферат
Authors: Хар, Владислав Вікторович
Keywords: цільова аудиторія, асортиментна політика
Issue Date: 13-Jul-2023
Citation: Кваліфікаційна робота складається зі вступу, 3 розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. Загальний обсяг роботи становить 53 сторінок, включаючи 5 таблиць, список використаної літератури складається з 31 найменувань на 51 сторінці.
Abstract: Ця дипломна робота присвячена детальному аналізу та маркетинговому управлінню асортиментною політикою закладу здорового харчування ТОВ «Tomatina».
URI: http://hdl.handle.net/123456789/17007
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16. Хар Владислав_МК_Автореферат.docx27.1 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.