Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/17007
Назва: Маркетингове управління асортиментною політикою підприємства
Інші назви: Автореферат
Автори: Хар, Владислав Вікторович
Ключові слова: цільова аудиторія, асортиментна політика
Дата публікації: 13-лип-2023
Бібліографічний опис: Кваліфікаційна робота складається зі вступу, 3 розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. Загальний обсяг роботи становить 53 сторінок, включаючи 5 таблиць, список використаної літератури складається з 31 найменувань на 51 сторінці.
Короткий огляд (реферат): Ця дипломна робота присвячена детальному аналізу та маркетинговому управлінню асортиментною політикою закладу здорового харчування ТОВ «Tomatina».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/17007
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16. Хар Владислав_МК_Автореферат.docx27.1 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.