Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/17007
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХар, Владислав Вікторович-
dc.date.accessioned2023-07-13T11:10:22Z-
dc.date.available2023-07-13T11:10:22Z-
dc.date.issued2023-07-13-
dc.identifier.citationКваліфікаційна робота складається зі вступу, 3 розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. Загальний обсяг роботи становить 53 сторінок, включаючи 5 таблиць, список використаної літератури складається з 31 найменувань на 51 сторінці.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/17007-
dc.description.abstractЦя дипломна робота присвячена детальному аналізу та маркетинговому управлінню асортиментною політикою закладу здорового харчування ТОВ «Tomatina».uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectцільова аудиторія, асортиментна політикаuk_UA
dc.titleМаркетингове управління асортиментною політикою підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeАвторефератuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16. Хар Владислав_МК_Автореферат.docx27.1 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.