Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/17008
Title: Маркетингове дослідження покупців продукції підприємства
Other Titles: Автореферат
Authors: Шатанський, Андрій Мирославович
Keywords: маркетинг, маркетингові дослідження, поведінка покупців
Issue Date: 13-Jul-2023
Citation: Бакалаврська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг бакалаврської роботи – 60 сторінок комп’ютерного тексту.
Abstract: «Маркетингове дослідження покупців продукції підприємства». Тема маркетингових досліджень покупців продукції підприємства є дуже актуальною і важливою для бізнесу незалежно від часу. Розуміння потреб, поведінки та уподобань покупців є критичним для успішного позиціонування продукції на ринку та розвитку стратегій маркетингу.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/17008
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17. Шатанський Андрій_МК_Автореферат.docx42.12 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.