Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/17008
Назва: Маркетингове дослідження покупців продукції підприємства
Інші назви: Автореферат
Автори: Шатанський, Андрій Мирославович
Ключові слова: маркетинг, маркетингові дослідження, поведінка покупців
Дата публікації: 13-лип-2023
Бібліографічний опис: Бакалаврська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг бакалаврської роботи – 60 сторінок комп’ютерного тексту.
Короткий огляд (реферат): «Маркетингове дослідження покупців продукції підприємства». Тема маркетингових досліджень покупців продукції підприємства є дуже актуальною і важливою для бізнесу незалежно від часу. Розуміння потреб, поведінки та уподобань покупців є критичним для успішного позиціонування продукції на ринку та розвитку стратегій маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/17008
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17. Шатанський Андрій_МК_Автореферат.docx42.12 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.