Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/17008
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШатанський, Андрій Мирославович-
dc.date.accessioned2023-07-13T11:10:31Z-
dc.date.available2023-07-13T11:10:31Z-
dc.date.issued2023-07-13-
dc.identifier.citationБакалаврська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг бакалаврської роботи – 60 сторінок комп’ютерного тексту.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/17008-
dc.description.abstract«Маркетингове дослідження покупців продукції підприємства». Тема маркетингових досліджень покупців продукції підприємства є дуже актуальною і важливою для бізнесу незалежно від часу. Розуміння потреб, поведінки та уподобань покупців є критичним для успішного позиціонування продукції на ринку та розвитку стратегій маркетингу.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмаркетинг, маркетингові дослідження, поведінка покупцівuk_UA
dc.titleМаркетингове дослідження покупців продукції підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeАвторефератuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17. Шатанський Андрій_МК_Автореферат.docx42.12 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.