Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/17011
Назва: Стратегія виходу підприємства на зовнішні ринки
Інші назви: Автореферат
Автори: Бодоряк, Ірина Ігорівна
Ключові слова: зовнішньоекономічна діяльність, стратегiї, міжнародний ринок
Дата публікації: 13-лип-2023
Бібліографічний опис: Дипломна робота складається зі вступу, 3 розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків.
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми полягає в тому, що вихід підприємств на зовнішні ринки стає все більш помітною частиною господaрської діяльності. Зараз багато пiдприємств ведуть активну діяльність не тільки всередині країни, але й зa її межами, з метою розвитку діяльності підприємства та збільшення доходу. При цьому кожне підприємство має свої особливості, але всі вони стикаються з певними проблемами, ризиками та викликами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/17011
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2. Бодоряк Ірина_МЗЕД_Автореферат.pdf140.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.