Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/17011
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБодоряк, Ірина Ігорівна-
dc.date.accessioned2023-07-14T06:17:00Z-
dc.date.available2023-07-14T06:17:00Z-
dc.date.issued2023-07-13-
dc.identifier.citationДипломна робота складається зі вступу, 3 розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/17011-
dc.description.abstractАктуальність теми полягає в тому, що вихід підприємств на зовнішні ринки стає все більш помітною частиною господaрської діяльності. Зараз багато пiдприємств ведуть активну діяльність не тільки всередині країни, але й зa її межами, з метою розвитку діяльності підприємства та збільшення доходу. При цьому кожне підприємство має свої особливості, але всі вони стикаються з певними проблемами, ризиками та викликами.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльність, стратегiї, міжнародний ринокuk_UA
dc.titleСтратегія виходу підприємства на зовнішні ринкиuk_UA
dc.title.alternativeАвторефератuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2. Бодоряк Ірина_МЗЕД_Автореферат.pdf140.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.