Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/17124
Title: Управління фінансовою стійкістю банківської системи в контексті економічної нестабільності
Authors: Халусяк, Вікторія Василівна
Issue Date: Jun-2023
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Халусяк В. В. Управління фінансовою стійкістю банківської системи в контексті економічної нестабільності. Автореферат на здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. м. Івано-Франківськ. 2023 р.
Series/Report no.: Фінанси, банківська справа та страхування;
Abstract: Останній період розвитку української економіки характеризується тенденцією до посилення фінансової нестабільності, яка охопила економіку нашої країни та світу в цілому. Кризові явища, спричинені пандемією Covid-19 та війною в росії, сколихнули банківську систему України. Щоб запобігти можливим негативним наслідкам, банківська система повинна виявити стійкість до їх впливу. Проте саме фінансово стабільна банківська система може забезпечити подальшу модернізацію економіки та її збалансованість проти внутрішніх і зовнішніх впливів. Тому ця проблема потребує швидкого та ефективного вирішення, яке має полягати в ефективному управлінні фінансовою стійкістю на основі оцінки стану банківської системи з метою досягнення стабільності, надійності та стабільності її функціонування. Забезпечення фінансової стійкості банківської системи в умовах волатильності фінансового ринку шляхом використання ефективних механізмів контролю викликає науковий інтерес до теоретичних і практичних методів оцінки діяльності, що зумовлює актуальність теми дослідження.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/17124
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ХАЛУСЯК_Автореферат.doc94.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.