Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/17178
Title: Комплексно-варіативний метод як засіб розвитку фізичних якостей студентів загальних груп НТУ “ХПІ”
Other Titles: The complex-variative method as a means of development of physical qualities of students of general groups of NTU “KPI”
Authors: Арабаджи, Тимур Дмитрович
Арабаджи, Анна Юріївна
Матузна, Наталя Анатоліївна
Keywords: легка атлетика
фізичне виховання
фізична підготовка
комплексно-варіативний метод
студенти
Issue Date: 2023
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Арабаджи Т.Д., Арабаджи А.Ю., Матузна Н.М. Комплексно-варіативний метод як засіб розвитку фізичних якостей студентів загальних груп НТУ “ХПІ” // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. – 2023. – Вип. 39. – C. 8–13.
Abstract: Розглянуто особливості побудови занять з фізичного виховання студентів загальних груп НТУ “ХПІ” зі спеціалізації “Легка атлетика” з різним рівнем фізичної підготовленості. Було підібрано та впроваджено в навчальний процес комплекси фізичних вправ, які по складності доступні для виконання кожному студенту. Мета. Вивчити та проаналізувати рівень фізичної підготовленості студентів. Розробити, експериментально обґрунтувати та впровадити до навчальної програми комплекси вправ на основі комплексно-варіативного методу. Матеріал і методи дослідження. Були використані: теоретичний аналіз та узагальнення даних науково-методичної літератури; педагогічні методи; аналіз, систематизація та узагальнення; метод математичної статистики. Отримані результати. Комплексно-варіативний метод дозволив якісно підібрати вправи залежно від рівня фізичної підготовленості студентів та водночас підвищити рівень ефективності проведення занять для загальних груп НТУ “ХПІ”. Висновки. Впровадження до занять з легкої атлетики комплексно-варіативного методу, в цілому покращило показники фізичної підготовленості студентів.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/17178
Appears in Collections:№ 39



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.