Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/17190
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦеретелі, Вікторія Олександрівна-
dc.contributor.authorЮшко, Олексій Володимирович-
dc.contributor.authorГрдзелідзе, Сергій Репатович-
dc.date.accessioned2023-07-25T11:29:39Z-
dc.date.available2023-07-25T11:29:39Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЦеретелі В., Юшко О., Грдзелідзе С. Вплив фізичного виховання на зменшення ризику розвитку депресії у студентів під час воєнного стану в Україні // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. – 2023. – Вип. 39. – C. 71–75.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/17190-
dc.description.abstractМета дослідження. Вивчення впливу фізичного виховання на зменшення ризику розвитку депресії серед студентів під час воєнного стану в Україні. Методи дослідження: аналіз, узагальнення, систематизація даних наукових досліджень та літературних джерел, анкетування, методи математичної статистики. Результати. 81% студентів мали середній або високий рівень фізичного здоров’я. З питання депресії - 40% студентів не мали жодних ознак депресії, 28% мали легкий рівень депресії, 23% - помірний рівень, а 9% мали високий рівень депресії. Аналіз дисперсії (ANOVA) показав низький рівень депресії, а за результатами і-тесту Стьюдента було підтверджено більш вищій рівень самооцінки у студентів, які займалися фізичною культурою, порівняно з тими, хто не займався. Дискусія. Фізичне виховання сприяє покращенню настрою, зменшенню рівня тривоги і стресу, що є ключовими факторами ризику розвитку депресії. Спеціальні програми фізичного виховання можуть бути ефективним інструментом для профілактики та лікування депресії серед студентів під час воєнного стану. Заклади вищої освіти можуть розробити спеціалізовані програми, які включатимуть спортивні заходи, фітнес- класи та виходи на природу, коли це безпечно. Ці програми повинні сприяти регулярним заняттям фізичною культурою та заохочувати студентів до включення її в їх щоденний розклад. Програми фізичного виховання мають відігравати важливу роль у покращенні психічного здоров’я та благополуччя студентів і повинні розглядатися як частина комплексного підходу до профілактики та лікування депресії. Висновки. Результати дослідження довели, що фізичне виховання може бути ефективним інструментом для зменшення ризику розвитку депресії серед студентів під час воєнного стану в Україні. Було доведено, що фізичне виховання відіграє важливо роль у покращенні рівня самооцінки. Студенти, які займалися фізичною культурою, мали значно вищі рівні самооцінки, порівняно з тими, хто не займався.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectфізична культураuk_UA
dc.subjectдепресіяuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectвоєнний станuk_UA
dc.subjectспортuk_UA
dc.titleВплив фізичного виховання на зменшення ризику розвитку депресії у студентів під час воєнного стану в Україніuk_UA
dc.title.alternativeThe influence of physical education on reducing the risk of development of depression in students during marital state in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 39



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.