Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/17193
Назва: Всебічний та гармонійний розвиток особистості студента - основний принцип навчання
Інші назви: Comprehensive and harmonious development of the student's personality is the main principle of learning
Автори: Ячнюк, Максим Юрійович
Бражанюк, Андрій Олександрович
Верцімага, Андрій Володимирович
Чорненький, Андрій Іванович
Ключові слова: розвиток
навчання
студенти
Дата публікації: 2023
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Ячнюк М. Ю., Бражанюк А. О., Верцімага А. В., Чорненький А. І. Всебічний та гармонійний розвиток особистості студента - основний принцип навчання // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. – 2023. – Вип. 39. – C. 89–92.
Короткий огляд (реферат): В програмі економічних реформ системи освіти (2014 р.) була визначена головна проблема освіти сучасності: невідповідність якості освіти сучасним вимогам. Останнім часом вирішення цієї проблеми було ключовим завданням у діяльності освітян. По-перше, значно актуалізувалася соціальна потреба у зміні освітньої парадигми на гуманізуючу, що заперечує маніпулювання людиною і передбачає реалізацію принципово іншого підходу до неї, як до мети і центру виховних зусиль, що пропагує ідеї та орієнтири, які пройняті повагою до особистості кожного студента та турботою про його розвиток. По-друге, на сучасному етапі розвитку українського суспільства найбільш актуальними є проблеми напруженої соціально-демографічної ситуації, незадовільного стану здоров ’я населення та очікуваної тривалості життя людей, прогресування хронічних неінфекційних захворювань та відсутності традицій здорового способу життя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/17193
Розташовується у зібраннях:№ 39



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.