Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/17198
Назва: Особливості впливу структури змагальної діяльності на технічну підготовку юних футболістів
Інші назви: Peculiarities of the influence of the structure of competitive activity on the technical training of young football players
Автори: Дарійчук, Сергій Васильович
Молдован, Андрій Дмитрович
Стасюк, Вадим Анатолійович
Петров, Андрій Олександрович
Ключові слова: володіння м’ячем
змагальна діяльність
пересування
структура
технічні дії
футбол
Дата публікації: 2023
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Дарійчук С. В., Молдован А. Д., Стасюк В. А., Петров А. О. Особливості впливу структури змагальної діяльності на технічну підготовку юних футболістів // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2023. – Вип. 40. – C. 22–28.
Короткий огляд (реферат): В статті С. Дарійчук, А. Молдован, В. Стасюк, А. Петров “Особливості впливу структури змагальної діяльності на технічну підготовку юних футболістів ” розглянуто специфіку технічної підготовки спортсменів віком 8-10 років в контексті майбутньої змагальної діяльності. Виокремлено методи дослідження та описано його організацію. Надано рекомендації щодо використання нових методичних підходів до побудови багаторічної підготовки юних футболістів. Так, необхідно починати навчання не ударів ногою по нерухомому м ’ячу, а з ведення і обведення. На думку авторів варто перерозподілити години, що відводяться на технічну підготовку згідно даних про структуру змагальної діяльності. Впроваджений і експериментально обґрунтований перерозподіл годин повинен підвищити рівень технічній підготовленості юних футболістів, особливо на початкових етапах підготовки. Виокремлюється потреба у навчанні техніці футболу за допомогою “зв’язок, основою яких різновиди ведення, як база успішного виконання основних ігрових дій. Засновуючись на аналізі навчальних програм для ДЮСШ, тренувальної і змагальної діяльності, а також результатів серії експериментів, автори дійшли висновку, що методичний підхід по вдосконаленню технічної майстерності не сприяє в належній мірі підвищенню ефективності даного виду підготовки юних футболістів. Зміни у навчальному матеріалі можуть бути досягнуті за рахунок перерозподілу об’єму засобів шляхом збільшення в практичних заняттях вправ, що припускають цілеспрямоване вдосконалення техніки володіння м’ячем в умовах швидкісних пересувань. При цьому в групах початкової підготовки повинен бути переглянутий принцип послідовності навчання техніці футболу, тобто необхідне починати з навчання таким елементам, як ведення м’яча ногою в різних варіаціях, обігравання суперників за допомогою обведення, тобто відповідно з отриманими даними про структуру змагальної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/17198
Розташовується у зібраннях:№ 40



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.