Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/17199
Title: Технологія відновлення функціонального стану студентів в умовах обмеженого простору
Other Titles: Technology of restoration of the functional status of students in conditions of limited space
Authors: Дегтярьова, Ірина Вікторівна
Церетелі, Вікторія Олександрівна
Гасан, Юлія Миколаївна
Keywords: студенти
фізична активність
технологія
обмежений простір
здоров’я
функціональний стан
Issue Date: 2023
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Дегтярьова І. В., Церетелі В. О., Гасан Ю. М. Технологія відновлення функціонального стану студентів в умовах обмеженого простору // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2023. – Вип. 40. – C. 28–32.
Abstract: Мета роботи - визначити ефективність запропонованої технології відновлення функціонального стану студентів, котрі опинилися в умовах обмеженого простору через пандемію, воєнний стан у країні або неможливість користування запропонованими засобами фізичної активності за межами одного приміщення. Методи дослідження. Для визначення функціонального стану студентів використовували опитувальники (ступінь хронічного стомлення та гострого фізичного стомлення), та визначення фізіологічних резервів організму студента за індексом Руф ’є. Результати. Запропоновано під час дистанційного навчання, коли студенти більшу часу проводять в обмеженому просторі, для підтримання та поліпшення функціонального стану, виконувати вправи з фітнес-йоги, включати психоемоційне тренування та на протязі доби робити рухові хвилини. Виявлено рівень стомлення та функціонального стану студентів експериментальної групи на початку та у кінці експерименту, після застосування розробленої технології. Встановлено залежність функціонального стану від рухової активності. Висновки. Доведена ефективність застосування розробленої технології відновлення функціонального стану студентів в умовах обмеженого простору.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/17199
Appears in Collections:№ 40



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.