Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/17217
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДудіцька, Світлана Петрівна-
dc.contributor.authorГуліна, Лариса Василівна-
dc.date.accessioned2023-07-31T09:44:46Z-
dc.date.available2023-07-31T09:44:46Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДудіцька С. П., Гуліна Л. В. Формування культури здоров’я молодших школярів // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2023. – Вип. 41 – C. 12–18.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/17217-
dc.description.abstractЗаходи щодо удосконалення діяльності у сфері збереження та зміцнення здоров’я школярів надзвичайно важливі для системи освіти вони відображають найрізноманітніші потреби, серед яких істотне місце відводиться соціально-психологічній потребі у збереженні здоров’я. Необхідність розробки відповідних навчально-методичних посібників та методичних вказівок для вчителів з формування культури здоров’я на основі самостійного виконання фізкультурно-оздоровчих та спортивно-оздоровчих вправ з метою підвищення рівня здоров’я учнів початкових класів є актуальною, оскільки це сприяє реалізації державного стандарту та підвищенню якості викладання предмета “Фізична культура". Важливою потребою суспільства у формуванні здорових, фізично та психічно розвинених школярів, самостійно орінуючих у знаннях та вміннях використовувати творчість у використанні фізкультурно- оздоровчих вправ, вміння у формуванні культури здоров’я визначає актуальність нашої теми. Результати. Нами було визначено, що формування навичок та умінь самостійного виконання фізичних вправ у домашніх завданнях та у вправах, спрямованих на підтримку та розвиток рухових якостей молодших школярів мало істотний вплив на підвищення рухової активності. Формування творчого та самостійного підходу школяра у проектуванні фізкультурно-оздоровчих та спортивно-оздоровчих вправ, що дозволило підвищувати рухову активність; позитивно впливали на розумові здібності, рівень здоров’я, фізичну підготовленість функціональні можливості організму учнів початкових класів і зрештою сприяли формуванню культури здоров’я.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectформування культури здоров’яuk_UA
dc.subjectрухова активністьuk_UA
dc.subjectфізкультурно-оздоровчі вправиuk_UA
dc.subjectсамостійне виконання вправuk_UA
dc.subjectфізична працездатністьuk_UA
dc.subjectформування навичок та вміньuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectрозвиток рухових якостейuk_UA
dc.subjectфункціональні можливості організмуuk_UA
dc.titleФормування культури здоров’я молодших школярівuk_UA
dc.title.alternativeHealth culture development of primary school studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 41

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дудіцька Світлан, Гуліна Лариса С.12-18.pdf167.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.