Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/17227
Назва: Зміст і структура занять з пріоритетним використанням елементів фітбол-аеробіки з дітьми старшого дошкільного віку
Інші назви: Content and structure of the class with priority use of elements of fitball aerobics with children of older preschool age
Автори: Пангелова, Наталія Євгенівна
Кравченко, Тетяна Петрівна
Пангелов, Борис Петрович
Ключові слова: фітбол-аеробіка
старші дошкільнята
фізкультурно-оздоровчі заняття
Дата публікації: 2023
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Пангелова Н. Є., Кравченко Т. П., Пангелов Б. П. Зміст і структура занять з пріоритетним використанням елементів фітбол-аеробіки з дітьми старшого дошкільного віку // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2019. – Вип. 41 – C. 65–75.
Короткий огляд (реферат): Впровадження засобів фітбол в процес фізичного виховання закладів дошкільної освіти буде сприяти урізноманітненню змісту фізкультурно-оздоровчих занять, підвищенню інтересу дітей до занять, а також - оптимізації показників їх фізичного стану. Мета дослідження - розкрити організаційно-методичні особливості фітнес-програм з елементами фітболу та визначити її вплив на показники фізичного стану дітей 5-6років. Методи й організація дослідження. Теоретичний аналіз та узагальнення науково-методичної літератури; педагогічні методи (експерименти, тестування); антропометричні методи; методи математичної статистики. Результати дослідження. Структура занять з фітбол-аеробіки складається з трьох частин: підготовчої, основної, заключної. Тривалість частин заняття може бути різна: підготовча частина може становити 15-20%, основна - 75-80%, а заключна - 5-10% від загального часу заняття. Висновки. В процесі дослідження виявлено, що впровадження елементів фітбол-аеробіки у фізкультурно-оздоровчі заняття з дітьми 5-6 років сприяли підвищенню рівня фізичної підготовленості дітей експериментальних груп у порівнянні з контрольними.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/17227
Розташовується у зібраннях:№ 41

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пангелова Наталія, Кравченко Тетяна, Пангелов Борис С.65-75.pdf261.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.