Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/17238
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗорій, Роман-
dc.contributor.authorЧернобай, Ліана Іванівна-
dc.contributor.authorЛема, Галина Володимирівна-
dc.contributor.authorМихайлишин, Лілія Іванівна-
dc.date.accessioned2023-08-04T07:23:18Z-
dc.date.available2023-08-04T07:23:18Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЗорій Р. І., Чернобай Л. І., Лема Г. В., Михайлишин Л. І. Особливості виходу вітчизняних промислових підприємств на зовнішній ринок // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. – 2023. – Т.1. – № 19. – C. 54–61.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/17238-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано підходи вітчизняних та закордонних авторів щодо особливостей виходу підприємств на зовнішні ринки. У наукових працях науковців є чимало досліджень щодо вивчення особливостей виходу підприємств на зовнішні ринки. Окрім цього, авторами досліджено критерії при виборі зарубіжних регіональних ринків; форми та шляхи виходу вітчизняних підприємств на міжнародні ринки; моделі та стратегії виходу підприємств на зовнішні ринки. Вихід вітчизняного промислового підприємства на зовнішні ринки потребує складання ретельного плану дій. Одним з елементів такого плану дій є формування процесу виходу вітчизняного підприємства на зовнішні ринки. Авторами за допомогою функціонального підходу сформовано процес виходу вітчизняного промислового підприємства на зовнішній ринок. Функціональний підхід передбачає застосування загальних функцій менеджменту: планування, організування, мотивування, контролювання та регулювання, які взаємопов’язані між собою та забезпечують поетапний процес виходу. Окрім цього, функціональний підхід забезпечує визначення основних факторів, як внутрішніх (цілі, завдання, структура, рівень техніки та технології, ресурси, працівники), так і зовнішніх (споживачі, постачальники, конкуренти, профспілки, стан економіки, інфраструктура, міжнародні події, міжнародне оточення, науково-технічний прогрес тощо), що матимуть вплив на розвиток діяльності промислового підприємства. Аналізування вище зазначених факторів сприятимуть формуванню SWOT-аналізу виходу вітчизняних промислових підприємств на зовнішній ринок, який дасть можливість оцінити вплив сильних і слабких сторін діяльності організації, її можливостей та загроз з метою здійснення прогнозування майбутнього стану діяльності та його розвитку в необхідному напрямку. Визначення ключових можливостей і загроз є важливою складовою, оскільки це передуватиме виявленню та мінімізації негативних особливостей щодо виготовлення продукції, виконання робіт чи надання послуг, що може призводити до втрат фінансових ресурсів чи споживачів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectзовнішній ринокuk_UA
dc.subjectмеханізм виходуuk_UA
dc.subjectпроцес виходу на зовнішній ринокuk_UA
dc.subjectуправління виходом на зовнішній ринокuk_UA
dc.titleОсобливості виходу вітчизняних промислових підприємств на зовнішній ринокuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of domestic industrial enterprises entering the foreign marketuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 1, № 19

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6862-Текст статті-20215-1-10-20230624.pdf318.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.